Cerere pentru calcularea costului Zh.D. transport de marfă.

* - câmp necesar

Tipuri de vagoane de cale ferată pentru Zh.D. transport de marfă.

Vagoane de marfă acoperite (universale și specializate) pentru transportul diferitelor tipuri de mărfuri: mărfuri ambalate, bucăți, vrac. Capacitatea de transport este de 68-71 tone pentru mașinile cu 4 osii și 120-132 tone pentru mașinile cu 8 osii, volumul este de 120-138,0 m3. Încărcare – lateral.

Vagoane izoterme: vagoane frigorifice autonome, secțiuni frigorifice de 5, 12, 21, 23 vagoane, vagoane termos. Conceput pentru transportul mărfurilor perisabile, inclusiv alimente, medicamente, flori. Capacitatea de transport a unui vagon frigorific autonom este de 43-49 tone, volumul de încărcare este de 94,5-108,0 m3. Capacitatea totală de încărcare a secțiilor frigorifice depinde de numărul de vagoane, de exemplu, 160-200 de tone pentru o secție frigorifică cu 5 vagoane. Generatoarele diesel sunt amplasate în părțile terminale ale mașinilor autonome, în timp ce în materialul rulant mare pentru 12, 21 și 23 de mașini, generatoarele diesel pentru generarea de energie electrică sunt instalate într-o mașină specială. Pentru a furniza frig mașinilor frigidere, se folosește un sistem de saramură cu ajutorul unui lichid de răcire. Interval de temperatură: -15 până la +14C. Operațiunile de încărcare și descărcare se efectuează prin ușile laterale.
Caracteristicile mașinii termoizoterme: capacitatea de transport este de 50 de tone, volumul este de 110-127 m3. Sunt utilizate pentru transportul mărfurilor congelate și refrigerate, precum și al mărfurilor prelucrate termic: sucuri, bere, conserve, margarină etc.
– Vagoane deschise pentru transportul mărfurilor în vrac, țevi, cherestea, cherestea. Partea superioară este acoperită cu o copertă sau o prelată. Încărcarea se realizează cu echipamente speciale de sus, descărcarea – prin trape în podea în cazul mărfurilor în vrac. Capacitate de transport – 71 tone, volum – 75,2 m3.
Inclusiv calea ferată vagon cu platformă cu laterale – basculantă (basculantă) – pentru transportul mărfurilor în vrac (cărbune, pământ, nisip, piatră zdrobită) cu o densitate de 1,8-1,9 tm2. Lungimea mașinii de-a lungul axelor de cuplare este de 13,4 m, 14,9 m, până la 17,6 m, lățimea este de până la 3,5 m, volumul caroseriei este de până la 70 m³, capacitatea de transport este de 60-65 tone (4 -vagoane cu axe), 100-105 tone (6 axe), 145 tone (8 axe). Încărcarea este efectuată de excavatoare cu o cupă cu o capacitate de până la 12,5 m2. Descărcarea automată se realizează datorită caroseriei basculante și laterale rabatabile.
– Buncăre, transportoare de minerale – sunt utilizate pentru transportul mărfurilor în vrac, îngrășăminte, minerale, culturi de cereale și alte mărfuri în vrac. Există buncăre deschise și închise cu trape de încărcare pe acoperiș. Alegerea unui buncăr pentru transport se realizează în funcție de natura încărcăturii. Capacitatea de transport este de 70 de tone, volumul este de 60-72m3, 81-87m3. Operațiunile de încărcare și descărcare se efectuează cu echipamente speciale de sus.
– Vagonul cisternă este utilizat pentru transportul mărfurilor în vrac alimentare și nealimentare, gaze lichefiate și materiale pulverulente. Alocați vagoane cisternă pentru transportul produselor petroliere, gaze lichefiate, alte substanțe lichide active chimic, vagoane pentru transportul apei, laptelui, melasei. Capacitatea vagoanelor-cisternă, de regulă, este de 60.120, 125 de tone.
Inclusiv calea ferată vagoane pentru transportul făinii (purtători de făină) cu corp sub formă de rezervor sau buncăr. Este format din patru rezervoare sferice cu o capacitate de 12,5 tone fiecare, instalate pe o platformă feroviară. Capacitatea totală de transport este de 50 de tone, volumul total al tancurilor de marfă este de 92 m3. Făina este încărcată în buncărele mașinii prin trapele superioare, descărcarea – prin manșoanele de primire.
– Mașini de transport pentru transportul de mărfuri voluminoase, inclusiv foarte grele. Capacitatea de transport variază în funcție de designul mașinii: transportoarele cu platformă sunt capabile să transporte mărfuri de la 55 la 220 de tone, transportoare de tip puț – 60-120 de tone. Încărcăturile foarte grele cu o greutate de 120, 240, 480 de tone sunt transportate pe transportoare cuplate.
— Vagoane cu platformă pentru transportul containerelor, suporturi auto, platforme din lemn și suporturi pentru țevi pentru transportul încărcăturilor lungi.
Vagoanele cu platformă universală sunt utilizate pentru transportul de mărfuri cu diferite caracteristici. Lungimea platformei este de 13,4m, capacitatea de încărcare este de 71t. Platformele sunt echipate cu plăci laterale și de capăt pliabile.
Containerele și mașinile sunt transportate pe platforme specializate cu echipamente speciale pentru asigurarea ultra-fiabilă a încărcăturii. Capacitate de transport – 60-75 tone, lungimea platformei de la 13-14m la 18-22m.
Inclusiv un vagon cu platformă pentru transportul țevilor și containerelor cu o capacitate de transport de 59,5, 62, 66 tone, lungime – până la 26 m. Posibilitate de transport conducte de 18 m lungime.
Vagon plat pentru transportul cherestea cu o capacitate de transport de 67-68 tone, lungime – 13,4 m.
Amenajarea platformei feroviare pentru transportul containerelor de mare capacitate. Platformele de 40 de picioare sunt folosite la transportul a două containere de 20 de picioare sau unul de 40 de picioare (capacitate de transport – 60-75 de tone). Platforme de 60 de picioare pentru transportul unui container de 20 de picioare și unul de 40 de picioare (capacitate de transport 60-72 tone). Există, de asemenea, platforme de montare de 80 de picioare pe care pot fi transportate 2 containere standard de 40 de picioare (capacitate de transport – 68, 69,5, 72 t.)
Montare cale ferată platforma de transport containere cisterne tip IMO1, IMO2, IMO5, capacitate de transport

Calculul costurilor