Aflați despre costurile de expediere

* - câmp necesar

Scrieți o recenzie, găsiți o referință, scrieți o recenzie pozitivă, scrieți o recenzie negativă.

Recenzii ale companiilor de transport. Comentariile clienților despre proprietarii de marfă.

Atunci când un client are o întrebare: ce companie de transport să folosească, de multe ori nu știe unde să meargă și cui să se adreseze.
Din păcate, în ciuda tuturor progreselor lumii moderne, oamenii folosesc oportunitățile unice ale internetului destul de rar.

La urma urmei, acolo puteți găsi informații despre aproape orice companie de transport. Dar nu toată lumea este conștientă de acest lucru. Feedback-ul negativ al utilizatorilor îl va ajuta pe client să nu se ardă și să aleagă o firmă de transport care este cu adevărat profesionistă. Dar ce se întâmplă dacă ați căzut și dumneavoastră victimă a escrocilor?

Ați contactat o companie de transport și transportul dumneavoastră nu a ajuns în siguranță, s-a pierdut sau nu a ajuns la destinație la timp? Nu ai cum să o ascunzi. Există platforme speciale, inclusiv site-ul nostru, unde puteți vorbi despre experiența dumneavoastră de cooperare, scriind o recenzie.
Deși chiar și companiile de transport cu reputație pot fi neglijente și nu-și respectă termenii și condițiile, așa că nu ezitați să păstrați tăcerea în această privință. O recenzie negativă a cooperării dumneavoastră va ajuta la avertizarea altor clienți.

Mulți proprietari-ocupanți citesc recomandările companiilor de transport înainte de a solicita un serviciu. De aceea, fiecare feedback este deosebit de important. Se întâmplă adesea ca, atunci când destinatarul este mulțumit, să nu lase niciun feedback, dar atunci când există o urgență, este cu totul altceva. Feedback-ul trebuie scris în ambele cazuri.
Compania de expediții și companiile de transport trebuie să își facă treaba în conformitate cu contractul și să utilizeze transportul care a fost selectat și convenit cu clientul. Dacă nici măcar un singur punct nu a fost respectat, clientul are tot dreptul să fie nemulțumit și să scrie o recenzie. Acesta este motivul pentru care astfel de companii de transport trebuie să funcționeze perfect.

Proprietarii-clienți cu care au avut loc cazuri de forță majoră și nu au fost respectați termenii contractului, nu păstrați tăcerea despre asta, scrieți o recenzie a companiei cu care a avut loc incidentul. Împărtășiți experiența dumneavoastră, oricât de nefericită, cu ceilalți. Acest lucru va ajuta la evitarea repetării situației. Deoarece reputația este deosebit de importantă pentru companiile de transport.
De asemenea, se poate întâmpla contrariul, atunci când clientul expeditor nu a plătit compania de transport sau expeditorul sau a plătit doar o parte din sumă. În acest caz, companiile de transport ar trebui, de asemenea, să împărtășească cu restul colegilor lor despre clienții lipsiți de scrupule și să scrie o recenzie negativă despre clientul în cauză. În ultima vreme, au apărut tot mai mulți clienți ai proprietarilor de marfă care găsesc o mie de motive pentru a nu plăti transportul. Companiile de transport ar trebui să participe activ la scrierea de recenzii negative pentru a scăpa de clienții lor din comunitatea de afaceri.

Puteți lăsa orice fel de feedback pe site, inclusiv despre activitatea companiei noastre. Toate recomandările sunt citite, iar conducerea companiei ascultă opinia dumneavoastră, ceea ce este foarte valoros pentru noi. Scrieți și trimiteți o recenzie info@movers-auto.md

Calculul costurilor