Recomandări pentru transportatori

Consiliere pentru transportatori, marfă pentru transport, ajutor în găsirea de mărfuri pentru firme de transport

Cum să evitați neplata pentru un transport de marfă finalizat? Unde să găsiți marfă permanentă.

Companiile de transport, transportatorii privați care își oferă propriile servicii pe piața internațională de transport de marfă riscă adesea să nu fie plătiți pentru livrările lor, cu alte cuvinte, să fie „înșelați” de clienți fără scrupule.

De ce există o astfel de tendință tristă? Există mai multe motive:

1) munca „din gură în gură”, fără contract.

2) Lucrul fără numerar cu plată amânată.

3) credulitatea transportatorilor care doresc să primească plata în numerar de la client cât mai repede posibil după descărcare

4) Șoferi neinformați și analfabeți, care pot fi ușor păcăliți să încarce, să reîncarce sau să descarce marfa, să simuleze deteriorarea sau furtul mărfii și să refuze să plătească bani pentru transport.

5) Transportatori care lucrează singuri și o reticență în a coopera cu societățile de expediție care acționează ca intermediari între proprietarii de mărfuri și transportatori și care garantează o plată sigură și stabilă pentru transport.

Pentru a vă găsi rapid încărcătura, plasați-vă transportul

Cum puteți evita un scenariu de eveniment negativ? Iată câteva dintre recomandări transportatorilor cum să reducă riscurile de neplată pentru serviciile de transport prestate:

1) Atunci când se acceptă o comandă de transport de marfă de la un proprietar de marfă, în special unul care nu este familiar și nu este recomandat de niciun coleg, ar trebui întocmit un contract de transport de marfă, și totuși recomandările nu strică.

2) Evitați să lucrați cu bani lichizi, oricât de profitabil ar părea. La prima vedere, plata în numerar pare a fi preferabilă pentru transportator. În realitate, după ce a primit un avans de 10-15% din prețul total și după ce a descărcat marfa la destinație, transportatorul riscă să rămână fără bani, pentru că un client necinstit nu are nicio valoare pentru a-l înșela: marfa a fost livrată și ce pretenții poate avea transportatorul dacă inițial au convenit asupra unei înțelegeri neoficiale? Ca urmare, transportatorul rămâne cu un avans mizerabil care nu acoperă nici măcar costurile de transport, ca să nu mai vorbim de profit.

Lucrați cu numerar numai dacă plătiți 100% în avans pentru transport sau dacă, la sosirea la terminalul de livrare, primiți suma totală înainte de descărcarea transportului.nbsp;

3) La sosirea la locul de încărcare, șoferul trebuie să urmeze cu atenție toate procedurile stabilite de expeditor pentru a primi transportul. Documentele care trebuie predate înainte de începerea transportului sunt: scrisoarea de trăsură CMR (un exemplar rămâne la expeditor, iar un alt exemplar cu semnătura acestuia se înmânează șoferului), carnetul TIR, factura comercială, lista de ambalare și toate certificatele de expediție care trebuie furnizate de către expeditor. În lipsa acestei documentații, pot apărea probleme în procesul de transport, ceea ce poate duce la întârzieri, la nerespectarea termenelor de livrare și la neplata transportului.

4) Șoferul trebuie să verifice întotdeauna starea transportului înainte de a porni la drum. Numărul de colete (în cazul bucăților) trebuie să corespundă cu numărul de colete din scrisoarea de trăsură CMR. În cazul transportului în containere, trebuie acordată o atenție deosebită stării mărfurilor – verificați dacă sigiliile sunt la locul lor și dacă containerele sunt în stare bună. Toate observațiile și defectele încărcăturii sau ale containerului constatate în timpul inspecției se notează pe scrisoarea de trăsură CMR și se contrasemnează de către expeditor. Acest lucru este necesar pentru a evita să fie prins descărcând mărfurile la destinație – destinatarul sau proprietarul poate pretinde că mărfurile sunt defecte sau defectuoase și poate refuza să plătească taxa de transport.

5) Transportul nu este descărcat la locul de sosire decât după ce destinatarul a prezentat o scrisoare de autorizare din partea destinatarului și pașaportul. Transportul se livrează numai la adresa indicată în scrisoarea de trăsură sau în instrucțiunile de transport. În niciun caz nu puteți accepta să descărcați transportul la o altă adresă sau să îl transferați pe un alt vehicul. Adevărul este că mulți transportatori, care doresc să descarce cât mai repede posibil și să plece să îndeplinească o altă comandă, fac exact acest lucru și, prin urmare, rămân neplătiți pentru transportul efectuat.

Asigurați-vă că destinatarul a verificat starea și cantitatea lotului, a semnat CMR de acceptare a lotului, că au fost aplicate ștampilele vamale și abia apoi descărcați lotul și dați destinatarului bonul de livrare și alte documente în schimbul unei chitanțe care să ateste că lotul a fost acceptat fără probleme de cantitate sau calitate. Și toate acestea se întâmplă după primirea a 100% din bani sau numai după ce expeditorul de marfă a primit permisiunea de descărcare.

6) Șoferul trebuie să fie extrem de atent pentru a nu cădea în capcana unor trucuri comune ale clienților necinstiți. Printre acestea se numără neplata timpilor de nefuncționare în timpul încărcării sau în tranzit din motive independente de voința transportatorului. Este vorba de supraîncărcarea transportului, atunci când un camion este încărcat cu mult mai multe bunuri decât s-a convenit. În acest caz, proprietarul încărcăturii plătește doar pentru suma de  factură CMR greutatea și cantitatea de marfă. Acest lucru va duce la abateri necoordonate de la traseu.  în caz de supraîncărcare, plata unei amenzi, pentru care proprietarul mărfii refuză să plătească și să ramburseze costurile de transport.

7) Pentru a fi siguri că vor fi plătiți sută la sută pentru livrare, cea mai bună opțiune pentru transportatori este să lucreze cu companii de expediere a mărfurilor, care furnizează marfă pentru încărcare numai de la proprietari de încredere și de încredere.

În cadrul companiei noastre vom pune la dispoziția tuturor companiilor de transport mărfuri permanente, controlul proprietarilor de mărfuri, plata la timp și securitatea informațională a transportului.

Firma noastră de expediție lucrează strict pe baza contractului încheiat cu clientul de transport marfă, face verificarea solvabilității clientului, verifică referințele, verifică baza de date de informații a site-urilor fiscale, ( ceea ce transportatorul nu are timp să facă) și astfel garantează în mod legal plata către transportator pentru marfa livrată.

Este în capacitatea expeditorilor cu o experiență vastă pe piață – de a verifica reputația proprietarului mărfii prin intermediul legăturilor lor în companiile de transport maritim din alte țări, pentru a afla – dacă au existat cazuri de neplată, de sustragere de la plata integrală a transportului efectuat, încercări de a ascunde sau de a nu îndeplini termenii contractului. Pentru siguranța afacerii dvs. și plata garantată pentru transport, un flux stabil de comenzi pentru expedieri de la proprietarii de marfă verificați, vă rugăm să contactați compania noastră de expediere de marfă.

Plasați transportul pentru a primi comenzi:

Vehicule cu motor
Transport maritim/container
Transport feroviar, vagoane
Transport aerian
Livrare de colete/pachete

Calculul costurilor